zaterdag 22 maart 2014

Feels like spring!


L'Oreal paris nagellak, nr. 305 - Beauty UK lipstick, nr. 10 Passion


Jaja, de lente is gister officieel begonnen. Hoewel het al weken ervoor voelde alsof we bijna onze laarzen konden inwisselen voor sandaaltjes en onze broeken voor rokjes, gingen de temperaturen daarna weer bergafwaarts. Maar nu de lente officieel begonnen is, fiets ik door de stad met mijn zonnebril op en heb ik mijn winterjas weer in de kast gehangen! Kom maar op met die zon! 
En waar denk ik aan als ik het woord 'lente' lees in de kranten, tijdschriftjes en op internet? Kleur! Kleur op mijn lippen en nagels, maar ook op straat, want de bloemetjes beginnen weer te bloeien en mensen trekken weer kleurrijke kleding aan. Ik vind de lente heerlijk, vooral het op terrasjes zitten, buiten wandelen en ijsjes eten. Yum! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten