zaterdag 22 maart 2014

Hi dames! Vandaag zet ik mijn eerste bericht op deze blog. Hoewel je rechtsboven al wat over mij kan lezen zal ik het hier nog eens schrijven. 
Mijn naam is Eline Kalkman,  ik ben 19 jaar oud en ik ben een student Psychologie aan de Universiteit Leiden. De studie vind ik ontzettend leuk en ik hoop dit jaar mijn P te halen! Naast het harde leren (valt wel mee hoor) besteed ik mijn tijd graag mijn lieve vriend, mijn vriendinnen, winkelen, mezelf verzorgen en lekker koken. Ik woon dus sinds ongeveer een halfjaartje op mezelf en ik vind het heerlijk! Hoewel het erg klein klein is, vind ik het ontzettend leuk om mijn kleine huisje (studentenkamer) in te richten. Op deze blog zal ik af en toe een artikeltje plaatsen over beautyproducten, winkels, receptjes en natuurlijk allesomvattend: lifestyle! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten